Tredje avsnittet. Audition i Göteborg / Malmö

Nu börjar det hända saker. Har fortfarande inte dykt upp någon som jag känt *den ska jag heja på*
Men jag får tänka på att jag inte fått höra alla som fått en guldbiljett. Personen kanske kommer :)

Malmö hade bra folk. Den bästa hitils fick jag höra idag. En tjej som heter Mariette. Skit bra var hon :)
Anders hade hört henne för 10 år sedan och diggat henne redan då.
Sen var det även några killar som jag tyckte var bra. Namnen kommer jag inte ihåg. Får se om de blir värda att nämnas ;)

Här ska ni få höra Mariette



Detta som Robin Bengtsson gjorde. En kul grej ja men kunde han inte ha försökt lite mer. Man såg ju direkt att det var han. När Måns gjorde detta, det var klass. I allafall betydligt bättre ;)
Jag kan ärligt säga att det jag hörde av Robin i kväll är en av de bästa jag har hört me han. Lät bra faktiskt :)

Jag tycker ärligt att Peter var taskig mot Anders. Det där med äpplet. Säkert jätte kul för många. Och jag kunde inte låta bli att skratta när Andreas och Laila satte igång och asgarva. Men samtidigt tyckte jag så synd om Anders. Tänk er själva era fobier.

Än så länge har det inte hänt att jag skrikit åt juryn *vad är ni inte kloka*
Kommer det att hända eller kommer jag att hålla med dem?
Med tanke vad som hände förra året när de kickade ut Erik Ljung så. Då blev jag sur.
Jag hade hoppats att han hade sökt i år igen men jag har känslan av att han inte gjorde det.

Jag letar me ljus och lyckta efter min vinnare för i år. Vart är du? Finns du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0