Hänt en del

När man inte har en dator till hands eller ej har tid att skriva så blir det lätt så att man glömmer. Och när man inte kan se alla avsnitt man missat på tv4.se så blir det krongel så tyvärr kan jag inte skriva om alla avsnitt :/ Men ska bättra mig. Trodde att man skulle kunna se alla avsnitt hur länge som helst på 4ans hemsida men tydligen inte.
Men kan ta det lite kort.

Jag blev svin glad när jag såg Erik Ljung kliva in till juryn. Han var med förra året med och kom till sista rankningen. Han var den ende som var nått att ha förra året. Eller om jag ändrar där lite. Det fanns nån som var okej förra året men Erik var den bäste. Tyvärr så gick han inte så långt i år. Och det förvånar många.
Jag är säker på att han skulle ha visat upp en kanon sida av sig själv om han kommit med :)

Nu när det är inne i det skedet att 2 ska gå vidare varje dag så sitter jag och försöker välja ut de 2 bästa.
I måndags hade jag Eddie och Calle. Calle gick vidare.
I går hade jag Erika och Mariette. Och båda de gick vidare
Men bara för att min favorit för kvällen ej kommer med så har de ju fortfarande en chans.
Ska bli intressant och se vilka som går vidare till själva stora programet.
Min polare Stina har redan fått sig en favorit. Hon hejar på Jon.

Jag har en känsla av att den där Erik G kommer få igång en hel del yngre tjejer.

Angående Andreas brillor.
Många klagade på dem han hade i måndags. Jag brukar inte gilla sånna brillor men han var riktigt sexig i dem ;)
Och inte blev det sämre i dem han hade i går ha ha.
Kan se han framför mig, komma åkande på en motorcykel, iklädd svarta kläder och solglasögon och huggtänder. Ja jag kan se Andreas som en vampyr. Och en jäkla sexig sån oxå ;)

Nu får vi se hur det går i kväll. Vilka 2 går vidare?

Kommentarer
Postat av: Stina

gif me andreas!!! >.<

2009-09-30 @ 11:28:10
URL: http://guchie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0