Första avsnittet. Audition i Stockholm

Första avsnittet är slut och idol2009 är i gång.

Än så länge har jag inte hittat någon jag fastnade för men det har har ju bara börjat.
Den jag tyckte var bäst tror jag var den blonda lockiga tjejen. Jenny heter hon enligt expressen.
Har märkt att flera fastnade för Jon. Det kan jag förstå. Han var duktig men inget för mig. Inte än i allafall.

Jag kan förstå att juryn inte lät den gråtande tjejen gå vidare men samtidigt förstår jag inte. Det är flera gallringar kvar. Tycker de kunde ha låtit henne få en chans till. Hon var ju inte dålig. Hon kanske inte klarar pressen men om hon hade fått gå vidare till nästa omgång så hade de kunnat granska henne mer och se.

Gilla när juryn började skratta. De såg så härliga ut

Nu får vi se vad nästa avsnitt har att erbjuda

/ Maria

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har också fastnat lite för Jon. Kanske för att han va den enda som faktiskt va bra i dagens avsnitt, i mina öron.. Även fast jag inte letar efter fler idoler ska det bli kul att se mer av honom och andra som kanske kommer. :)

2009-09-08 @ 21:50:34
URL: http://seaver.blogg.se/
Postat av: Marcus

jag tycker med att Jon va den bästa =)



Jätte fin design Maria =)

2009-09-09 @ 16:49:33
URL: http://marcuswoxter.blogg.se/
Postat av: Maria Bredin

Tack Marcus :)

2009-09-09 @ 19:27:57
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0