Femte avsnittet. Audition i Gävle

Missade när det gick på tv i går så jag fick se det på tv4.se istället.
Första tjejen in var riktigt duktig. Och hon verkade få hela juryn på fall.
Snygg min Andreas gjorde när Anders började visa hur Andreas ser ut när han sjunger ;)
Jag tyckte bättre om tjejen med keyboarden. Och jag trodde ärligt på Laila när hon sa att hon inte tyckte hon var bra för hon såg så allvarlig ut. Anders och Andreas titta på henne som om hon vore tokig.
Laila: Jag tycker du är fantastisk

Man funderar på en hel del folk som söker till idol. Har de ens hört sig själva sjunga? Tycker de verkligen att de kan sjunga? Jag har inte världens bästa sångröst men jag sjunger bättre än många som söker till idol. Ett tips, spela in er själva o lyssna.

Jag kanske har hittat en favorit. Jag fastnade när han började sjunga och kommer det ingen annan och fångar mig med sin röst så kommer jag heja på den här killen. Alexander, killen som hade med sig sin gitarr och sjöng en egen låt. Han var jätte bra. Och ja han gick vidare :)
Jag började tänka på Andreas Wistrand när jag först såg han. Vet inte varför

Tycker tanten som skulle ta kort på juryn var gullig ;)
OM jag nångång söker till idol (räkna inte med det) så ska jag oxå fota juryn ;)

Sen dök det upp en snubbe som var en blandning mellan Peter och min polares bror.
Juryn började skratta så fort han kom in. Tacka katten för de ;)
Han var väldigt duktig han med (han gick vidare) och det ska bli intressant och se han i de andra faserna. Vem vet, det kanske visar sig att han är bättre än Alexander där. För det ska ju gallras mer sen när man fått se mer vad de kan gå för. Och det är då man ser vem man verkligen borde heja på.
Sen fick Peter nått jäkla tokryck ;) han e är knäpp den människan ha ha.

Frågan är, är Alexander min vinnare för i år?

Kommentarer
Postat av: Helena

Diggade också Alexander, han var grym! En potentiell favorit hos mig :)

2009-09-16 @ 20:11:42
Postat av: Suzz

Jag håller med !!! Alexander är otrolig !!!

2009-09-17 @ 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0