E.M.D.

Idol har ju fått fram en hel del stjärnor. Man behöver inte vinna för att vara bra och få massor med fans. Ta E.M.D. som exempel. 3 killar som sökte till idol. 3 killar som kom med. 3 killar som fångade mångas hjärtan och öron.
Daniel "Danny" Saucedo och Erik Segerstedt som sökte år 2006.
Mattias Andréasson som sökte år 2007

Såklart har killarna fått ta mycket skit. Blir lätt så när man är poppis.
Tidningar gillar att skriva först och tänka sen. Som att killarna bara har små tjejer som fans.
För det första så låter det som om media anser att små tjejer inte räkas som fans.
För det andra så verkar media vilja få folk att tro att de över 18 inte kan gilla killarna.
Så fel de kan ha. Vet massor me folk som är över 18. Till och med killar. Det ni ;)
Jag har kollat runt osv. Jag kollar i allafall innan jag skriver. Bite my ass media ;)

Det jag vill komma fram till är att ni som vill söka till idol men har fått känslan av att ni inte kommer att vinna och därför ej söker. Tänk så här. Du kan visst vinna. Och skulle du ej göra det så kan du ändå bli stor. Kolla bara på E.M.D.

Så ge inte upp gott folk :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0