Tema: Klubb

I kväll är det första veckofinalen. Första temat är Klubb. Har suttit och kollat in låtarna som idolerna ska göra. Jag gillar Destiny calling. Däremot har jag svårt för Realse me men det kan bero på att det är Agnes som gör den och jag har svårt för henne. Jag vet bara om en låt jag hört med henne som jag gillar med just henens röst och det är Right here, right now. Förhoppningsvis så gillar jag låten bättre med Eddie :)

Så här ser det ut i kväll


 

Nicklas Hocker

Låt: Get this party started av Pink


 

Rabih Jaber

Låt: When love takes over av David Guetta/Kelly Rowland


 

Karolina Brånsgård

Låt: Just dance av Lady Gaga


 

Erika Selin

Låt: About you now av Sugababes


 

Calle Kristiansson

Låt: Destiny calling av Melody Club


 

Reza Ningtyas Lindh

Låt: Superstar av Jamelia


 

Erik Grönwall

Låt: Leave a light on av Belinda Carlisle


 

Camilla Håkansson

Låt: All night long av Lionel Richie


 

Eddie Razaz

Låt: Release me av Agnes


 

Mariette Hansson

Låt: When tomorrow comes av Eurythmics


 

Tove Styrke

Låt: Hot N Cold av Katy Perry




Vem blir den förste att lämna årets idol?


Kommentarer
Postat av: ultimatecyrus

hejsan,jättebra blogg. Ska vi prenumerera på varandras?

2009-10-10 @ 10:59:42
URL: http://ultimatecyrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0