Kval 5

Sista kvalningen i går kväll. 4 extra skulle presenteras av juryn. Jag hoppades att de skulle välja Eddie. Och det gjorde d. Tyvärr så var han inte så bra denna kvällen. Men jag trodde inte han skulle hamna sist eftersom det fanns flera som var sämre än han. Så därför blev jag förvånad när han och Jon stod där med minst poäng. Jon är ingen favorit hos mig men han är mycket bättre än många där.

Jag hoppades att Zlatan snubben skulle åka ut men han satt inte ens löst.

Jag har inte hittat nån som skriker *den ska jag heja på* men jag har hittat flera bra. Snacka om skillnad från förra året då man fick leta som fan för att hitta nån att kunna heja på.
Jag har i allafall 3 favoriter nu. Jag får se vem av dem som jag kommer heja lite extra på :)
Mina tre är Erik, Eddie och Mariette.

Det där som hände Camilla i går. Om det hon säger stämmer så har inte juryn rätt att skälla på henne. Camilla sa att det var redan bestämt hur hennes låt skulle gå innan juryn hade skällt på henne förra gången hon uppträdde och hon fick inte ändra. Om det stämmer så ska juryn vara tyst.
Nog för att jag tyckte att hennes version av My heart will go on var bra men inte versionen av hallelujah.
Jag vet ett band som gör den låten kanon. Även innan de ens kunde låten och stod med fusklappar. Wooow säger jag. Men bättrar hos sig inte o gör bättre i från sig så tycker jag att hon ska åka.

Vem blir den förste att åka ut?
Vem tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0