Kval 4

I går var det tjejernas tur igen. Jag gillade nya versionen av My heart will go on. Men juryn kände motsattsen. Kom igen juryn, man måste faktiskt kunna förnya lite. Hon blev även en av de tjejer som jag tyckte skulle gå vidare den kvällen. Mot slutet så trodde hon att hon gått vidare. Pinsamt det måste ha varit för henne.
Sen gillade jag den utlänska tjejen. Men ingen av mina gick vidare i går.

Den lilla 16 (skrev 61 först) åringen. Jag är så delad när det gäller henne. En bit av mig gillar henne medans en annan bit av mig inte gör det.

Andreas passar i sina brillor. Han kanske borde fortsätta ha dem även när ögonen mår bra ;)
Han e ju så sexig i dem :P

Nu får vi se hur det går i kväll
Vilka kommer juryn välja ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0