Homosexuell

Jag tycker homosexuella / bisexuella är starka som vågar gå ut med det. Men samtidigt förstår jag dem som inte vågar. Det finns så många idioter där ute. Visst ska folk få tycka som de vill men nu tänkte jag mer på dem som ger sig på en person bara för att den är homo.

Anledningen till att jag skriver om detta är att en i årets idol har en partner av samma kön.



Mariettes flickvän har varit i idolstudion varenda gång och stöttat sin flickvän

Jag hoppas hon slipper höra en massa skit nu när hon är en offentlig person och har flickvän.
Finns ju sånna som kan få för sig att skicka hot bland annat.

Jag hoppas att det kommer se bättre ut i framtiden. Att heterosexuella förstår lite mer att alla är inte lika.
Men att alla är lika mycket värda.



Kommentarer
Postat av: Khalid

Ojsan! jag visste det precis! Och jag håller med!



Vem hejar du på iår :D ?

2009-10-11 @ 16:53:04
URL: http://khalid.blogg.se/
Postat av: Mitjo

;)))

2009-10-12 @ 11:15:12
URL: http://www.myspace.com/mitjoruohoniemi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0